Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej

Zgadzam się!
Zgadzam się!
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search
Treść Menu ogólne Stopka

Wystartowała nowa kampania promująca aplikację mobilną SGB Mobile

Banki skupione w Spółdzielczej Grupie Bankowej zainaugurowały kolejną odsłonę kampanii „Mamy tu wszystko”, która promuje aplikację mobilną SGB Mobile udostępnioną klientom Banków Spółdzielczych SGB latem 2020 roku. W wizerunkowych i edukacyjnych spotach reklamowych, na banerach internetowych i w materiałach informacyjnych prezentowane będą funkcje nowej aplikacji mobilnej SGB Mobile.

To druga w ciągu ostatnich dwóch lat tak szeroko zaplanowana kampania promocyjna Banków Spółdzielczych SGB. W pierwszej odsłonie głównym motywem była reklama nowoczesnych form płatności i cyfrowych portfeli, takich jak Google Pay, Apple Pay czy Garmin Pay oraz usługi BLIK, które Spółdzielcza Grupa Bankowa wdrożyła w rekordowo krótkim czasie. Teraz przyszła pora na promocję autorskiego produktu SGB-Banku S.A. oraz partnerów technologicznych.

Tu mamy wszystko… w zasięgu ręki! – to wygodne rozwiązanie proponujemy i udostępniamy także Klientom naszego banku. Aplikację można pobrać tutaj:

 

Nowy spot, który stanie się punktem wyjścia do wszystkich dalszych działań komunikacyjnych w kampanii promującej SGB Mobile opowiada historię rodziny, w której każdy z domowników chciałby zrealizować swoje osobiste marzenia. Jak pogodzić różnorodne potrzeby i wydatki? Jak zapanować nad domowymi finansami, gdy tak trudno się zorganizować, gdy na wszystko brakuje czasu i tak wiele jest spraw do załatwienia?

Z pomocą przychodzi aplikacja SGB Mobile, dzięki której można bardzo łatwo zwiększyć limity na karcie, uzyskać dostęp do rachunków i wykonać przelewy w dowolnym momencie, skorzystać z portfeli cyfrowych i BLIKA, a także zarządzać subskrypcjami dla najbardziej popularnych serwisów z serialami i filmami oraz z muzyką.

Celem kampanii promującej aplikację SGB Mobile jest nie tylko przyciągnięcie nowych użytkowników, ale też utrwalenie w świadomości konsumentów marki Banków Spółdzielczych SGB – jako nowoczesnych, sprawnie zarządzanych i przyjaznych klientom instytucji finansowych. Ten przekaz adresowany jest nie tylko do mieszkańców małych miast i wsi: działania komunikacyjne zaplanowano głównie w internecie, z wykorzystaniem m.in. Google Ads, Programmatic czy Facebooka. Nie zabraknie również spotów radiowych czy obecności na dużych portalach informacyjnych.

Pierwszy etap kampanii przewidywał wykorzystanie dotychczasowych kreacji i filmu promocyjnego, którymi SGB przypomniało się polskim użytkownikom Internetu. Nowy spot oraz reklamy radiowe, które trafiły do mediów w drugiej połowie listopada, będą obecne tam co najmniej do końca roku.

Więcej informacji na stronie: www.bank-kaszubski.pl/sgb-mobile/