Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej

Zgadzam się!
Zgadzam się!
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Kliencie! BĄDŹ CZUJNY! Nie daj się oszukać w Internecie! - Kaszubski Bank Spółdzielczy

Kliencie! BĄDŹ CZUJNY! Nie daj się oszukać w Internecie!

Kliencie!

Przypominamy 

BĄDŹ CZUJNY! Nie daj się oszukać w Internecie!

Przestrzegamy przed nieuczciwymi zachowaniami osób, które podszywają się pod znajome serwisy informacyjne i sklepowe, banki, strony rządowe, portale społecznościowe,  itp.

Rośnie liczba sytuacji, w których Klienci banków padają ofiarą socjotechniki zastosowanej wobec nich przez oszustów.

Manipulacja ma na celu kradzież pieniędzy z rachunku bankowego. Przestępcy wyłudzają od swoich ofiar dane kartowe, identyfikatory do kanałów zdalnych, hasła, kody SMS, PIN itp.

 

Prosimy o uważne korzystanie z serwisów internetowych!

 

Pamiętaj, że:

 

Główne zasady bezpieczeństwa:

 

Sprawdź, jak działają cyberprzestępcy:

KOMUNIKATY O BEZPIECZEŃSTWIE

Korona-oszuści NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z naszym Bankiem pod nr tel. 58 677-24-35 lub Infolinią SGB pod nr tel.  800 88 88 88 (bezpłatne połączenie), 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgoda z taryfą operatora).