W Kaszubskim Banku Spółdzielczym wierzymy, że nowoczesna bankowość powinna być dostępna dla każdego – bez barier i wykluczeń. Dlatego nieustannie pracujemy nad tym, by nasze usługi były coraz bardziej przyjazne, proste i dostosowane do różnorodnych potrzeb klientów.
Dostępność Cyfrowa
Strona Internetowa
Nasza strona internetowa jest regularnie aktualizowana, aby spełniać wymogi dostępności. Staramy się, aby była przyjazna dla wszystkich użytkowników, zgodnie z Ustawą o dostępności cyfrowej.
Wprowadzone Udogodnienia
Inne Funkcje
Aplikacja Mobilna SGB Mobile
Aplikacja mobilna częściowo spełnia wytyczne dostępności i jest zgodna z WCAG 2.2. Szczegółowe informacje można znaleźć w dedykowanym dokumencie ⇒ POBIERZ
Kluczowe Funkcje
Dostępność Kart Płatniczych
Nasze karty płatnicze są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, np. wypukłe numery i wcięcia na kartach ułatwiają korzystanie z nich.
Dostępność Usług w Kanale Stacjonarnym
W Kaszubskim Banku Spółdzielczym stosujemy rozwiązania, które ułatwiają dostęp do usług dla wszystkich klientów. Dokumenty są pisane prostym językiem, a komunikacja z klientami jest zrozumiała.
Dostępność Komunikacyjno-Informacyjna
Dokumenty i informacje są przekazywane w sposób zrozumiały i dostępny dla wszystkich klientów. Możemy dostarczyć materiały w różnych formach, takich jak nagrania audio, wizualne lub w alfabecie Braille’a. Takie materiały przygotujemy w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia takiej potrzeby. Dokumenty udostępnimy w formach, które są dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami w sposób, jaki określisz w zgłoszeniu.
Dostępność Architektoniczna
Szczegółowe informacje o dostępności placówek i bankomatów Kaszubskiego Banku Spółdzielczego znajdziesz TUTAJ.
Kontakt w Przypadku Problemów z Dostępnością
Jeśli napotkasz problemy z dostępnością, prosimy o kontakt z zespołem marketingu i sprzedaży:
Skargi na Brak Dostępności
Masz prawo złożyć skargę na brak dostępności. W skardze podaj swoje dane kontaktowe, produkt lub usługę, której dotyczy skarga, oraz wymagania dostępności.
Jak złożyć skargę:
Odpowiedź na skargę:
Jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią, możesz odwołać się do Prezesa Zarządu Kaszubskiego Banku Spółdzielczego lub złożyć zawiadomienie do Prezesa Zarządu PFRON.
Szczegółowo opisana dostępność naszych usług zawarta jest w DEKLARACJI DOSTĘPNOŚCI