Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej

Zgadzam się!
Zgadzam się!
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Sukces karty SGB z wilkiem - Kaszubski Bank Spółdzielczy

Sukces karty SGB z wilkiem

Karta przedpłacona SGB z wizerunkiem wilka zajęła drugie miejsce w konkursie na najładniejszą kartę płatniczą. Wyróżnienie przyznali czytelnicy portalu Bankier.pl i dziennika „Puls Biznesu” w ramach 14. edycji rankingu „Złoty Bankier”.

 

Jak ocenia ten sukces Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji SGB-Banku SA?

Nasz wilk zahipnotyzował swoim wzrokiem czytelników i muszę przyznać, że takie właśnie były intencje twórców projektu. Chcieliśmy zwrócić uwagę młodego pokolenia klientów SGB na ten ginący gatunek zwierząt i stanąć po stronie organizacji, które domagają się jego bezwarunkowej ochrony. A przy okazji… No cóż, powstała wspaniała, designerska karta, obok której nie da się przejść obojętnie…

Z karty Mastercard SGB może korzystać, za zgodą opiekuna, nawet 7-latek: to jeden z projektów kart płatniczych Banków Spółdzielczych SGB, które wprowadziliśmy właśnie z myślą o młodym pokoleniu. Wszystkie dane identyfikacyjne klienta przenieśliśmy na rewers pionowej karty, dzięki czemu nic nie zakłóca jej spójnej, minimalistycznej koncepcji graficznej.

Drugie miejsce dla prepaidowej karty SGB w 14. edycji „Złotego Bankiera” to wyróżnienie o szczególnej mocy, ponieważ stoi za nim opinia tysięcy czytelników portalu i gazety.

Ranking-badanie „Złoty Bankier” to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży finansowej. Organizują go redakcje portalu Bankier.pl i dziennika „Puls Biznesu”. Tegorocznej edycji po raz drugi towarzyszył konkurs na najładniejszą kartę płatniczą.

 

SPRAWDŹ jakie jeszcze mamy karty przedpłacone dedykowane najmłodszym klientom.