Jak ocenia ten sukces Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji SGB-Banku SA?
– Nasz wilk zahipnotyzował swoim wzrokiem czytelników i muszę przyznać, że takie właśnie były intencje twórców projektu. Chcieliśmy zwrócić uwagę młodego pokolenia klientów SGB na ten ginący gatunek zwierząt i stanąć po stronie organizacji, które domagają się jego bezwarunkowej ochrony. A przy okazji… No cóż, powstała wspaniała, designerska karta, obok której nie da się przejść obojętnie…
Z karty Mastercard SGB może korzystać, za zgodą opiekuna, nawet 7-latek: to jeden z projektów kart płatniczych Banków Spółdzielczych SGB, które wprowadziliśmy właśnie z myślą o młodym pokoleniu. Wszystkie dane identyfikacyjne klienta przenieśliśmy na rewers pionowej karty, dzięki czemu nic nie zakłóca jej spójnej, minimalistycznej koncepcji graficznej.
Drugie miejsce dla prepaidowej karty SGB w 14. edycji „Złotego Bankiera” to wyróżnienie o szczególnej mocy, ponieważ stoi za nim opinia tysięcy czytelników portalu i gazety.
Ranking-badanie „Złoty Bankier” to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży finansowej. Organizują go redakcje portalu Bankier.pl i dziennika „Puls Biznesu”. Tegorocznej edycji po raz drugi towarzyszył konkurs na najładniejszą kartę płatniczą.
SPRAWDŹ jakie jeszcze mamy karty przedpłacone dedykowane najmłodszym klientom.