Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej

Zgadzam się!
Zgadzam się!
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search
Treść Menu ogólne Stopka

smartKARTA – nowa funkcjonalność w aplikacji mobilnej Nasz Bank

Posiadasz aplikację mobilną Nasz Bank? Teraz dzięki użyciu smartKARTY szybko i bezpiecznie obsłużysz swój rachunek w bankomacie i wpłatomacie.

 

 

Bezdotykowy bankomat

smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Gotówkę odbierasz lub wpłacasz w bankomacie.

Transakcje bez czekania

W zależności od urządzenia smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać do 300 banknotów w jednej transakcji we wpłatomatach i bankomatach recyklingowych. Po wpłacie, środki będą natychmiast na Twoim rachunku.

Dostępna w aplikacji mobilnej

smartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej Nasz Bank. Jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach i wpłatomatach.

 

Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?

Jeżeli posiadasz rachunek w naszym Banku:

  1. Uruchom aplikacje mobilną Nasz Bank.
  2. Włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie.
  3. W aplikacji wybierz rodzaj transakcji (wypłata lub wpłata) i postępuj według instrukcji na ekranie.

 

Jak wypłacić bezdotykowo


Jak wpłacić bezdotykowo

 

Poznaj aplikację mobilną: