Bankofon: telefoniczny serwis informacyjny pozwalający na samodzielne uzyskanie informacji o swoim koncie bez konieczności wizyty w Banku
Bezpłatnie, 24 godziny na dobę
Korzystanie z BANKOFONU to czynność bardzo prosta. Dla uproszczenia i wygody wprowadzono skrócone numery identyfikujące rachunki Klienta. Listę rachunków wraz z hasłem dostępu Klient otrzymuje razem z hasłem dostępu do usługi BANKOFON
Aby uzyskać informację o stanie swojego rachunku (saldo i dostępne środki) Klient powinien:
1. Posiadać telefon z wybieraniem tonowym,
2. Zadzwonić na numer, pod którym funkcjonuje BANKOFON (58) 672 13 58,
3. Podać swój numer użytkownika i potwierdzić znakiem #
4. Podać swoje hasło i potwierdzić znakiem #
5. Wybrać opcję: informacja o saldach (klawisz 1 i znak #)
6. Podać skrócony numer rachunku (1,2,3 itd.) i potwierdzić znakiem #