Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej

Zgadzam się!
Zgadzam się!
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search
Treść Menu ogólne Stopka

KOMUNIKAT DLA KLIENTÓW W ZWIĄZKU Z KORONAWIRUSEM

KLIENCIE, W ZWIĄZKU Z ROZPRZESTRZENIANIEM SIĘ KORONAWIRUSA
SARS 2019-CoV-2 ZADBAJ O BEZPIECZEŃSTWO NASZE I SWOJE

ZARZĄD BANKU NA BIEŻĄCO ŚLEDZI INFORMACJE GŁÓWNEGO INSPEKTORATU SANITARNEGO I NA BIEŻĄCO PODEJMUJE DECYZJE O BEZPIECZEŃSTWIE PRACOWNIKÓW I KLIENTÓW.

KLIENCIE:

 

Przelewy są realizowane, tak jak zawsze.

Przelewy wychodzące z Kaszubskiego Banku Spółdzielczego na rachunki w innych bankach realizowane są w godzinach:

Przelewy przychodzące do Kaszubskiego Banku Spółdzielczego z innych banków (godziny obsługi sesji w przybliżeniu):

Sesje ELIXIR realizowane są wyłącznie w dni robocze. Cały czas realizujemy przelewy w systemie EXPRESS ELIXIR.

Jeżeli podejmą Państwo decyzję o wizycie w Oddziale, informujemy, że rozszerzyliśmy codzienne procedury czyszczenia o środki dezynfekujące na powierzchniach o wysokim prawdopodobieństwie dotyku, udostępniliśmy środki odkażające i informujemy naszych Pracowników o najlepszych praktykach bezpieczeństwa zalecanych przez Główny Inspektorat Sanitarny.