Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej

Zgadzam się!
Zgadzam się!
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search
Treść Menu ogólne Stopka

Dobrze dbać o siebie nawzajem – nasze hasło i nasza codzienność

Od początku października prowadzimy w mediach kampanię wizerunkową Banków Spółdzielczych SGB. Pokazujemy w niej, że dobrze jest dbać o siebie nawzajem. W spotach reklamowych klienci opowiadają o swoich doświadczeniach w relacjach bankami spółdzielczymi i o tym, co w tych relacjach robi tę różnicę.

Jednak możecie zadawać sobie pytanie: Ale o co chodzi, jakie są tego źródła? Dziś wiele firm mówi o tym, że angażuje się społecznie, dba o środowisko, ma programy CSR. To są ważne i potrzebne tematy.

W Bankach Spółdzielczych SGB zasada wzajemności to podstawa funkcjonowania, z niej się narodziły. Dla nas to jest źródło naszego istnienia, nie coś, co wymyśliliśmy. To nasza główna wartość, którą kierujemy się na co dzień. I chociaż nasza historia jest bardzo długa, to wzajemność nie przestaje być aktualna. Wręcz przeciwnie. Ostatnie lata wszystkim nam mocno przypomniały o jej znaczeniu.

Dlaczego dobrze być częścią takiego biznesu, takiego zrzeszenia, które powstało na wzajemnym dbaniu o dobro całej, lokalnej społeczności, w której funkcjonuje. Dlaczego dobrze jest być klientem Banku Spółdzielczego SGB i czuć, że on dba nie tylko o mnie, ale o nas i nasze otoczenie?

Odpowiedź znajdziecie w naszej animacji: