
Od 1 lipca do 30 listopada 2021 r. można składać wnioski w ramach rządowego programu „Dobry Start”.
Program Dobry Start to jednorazowe świadczenie w wysokości 300 zł na wyprawkę szkolną. Wsparcie przysługuje wszystkim uczącym się dzieciom do ukończenia 20 roku życia a w przypadku dzieci niepełnosprawnych – do ukończenia 24 roku życia, bez względu na dochód rodziny.
Więcej informacji na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Klienci Kaszubskiego Banku Spółdzielczego mogą złożyć taki wniosek za pomocą bankowości internetowej 
Jak wypełnić wniosek „Dobry Start” w systemie bankowości elektronicznej Banku?
- wniosek o ustalenie prawa do świadczenia można znaleźć po zalogowaniu się do systemu bankowości elektronicznej Banku na rachunek indywidualny, w zakładce „Świadczenia” wybrać nr rachunku do wypłaty świadczenia, następnie opcję „Złóż wniosek Dobry Start”,
- wniosek składa się we własnym imieniu. Nie ma możliwości złożenia wniosku w imieniu innej osoby,
- przed wysłaniem wniosku zapoznaj się z informacjami o programie „Dobry Start” na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej,
- jeżeli do wniosku załączasz dokumenty to przygotuj wcześniej ich skany (dopuszczalne formaty załączników: PNG, JPG lub PDF),
- w przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących wypełnienia wniosku, zapoznaj się z informacjami na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej lub skontaktuj się z organem prowadzącym w gminie, np. MOPS, który będzie rozpatrywał wniosek i na jego podstawie rozstrzygał, czy przysługuje świadczenie.

