Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej

Zgadzam się!
Zgadzam się!
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search
Treść Menu ogólne Stopka

Czasowe zmiany procesów związanych z obsługą Klientów!

Szanowni Klienci

W związku z pandemią koronawirusa COVID-19, Kaszubski Bank Spółdzielczy wprowadza czasowe zmiany procesów związanych z obsługą Klientów.

Wprowadzona została możliwość składania dyspozycji obsługi produktów depozytowych i kredytowych za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu lub telefonicznie. Wprowadzono uproszczone zasady wnioskowania o nowy produkt kredytowy oraz czasowego obniżenia lub zawieszenia spłaty kredytu dla Klientów, którzy w związku z Pandemią utracili źródło dochodu lub których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu.

Wnioski mogą składać zarówno klienci indywidualni jak i klienci biznesowi.

 

Warunkiem skorzystania z odroczenia płatności jest spełnienie łącznie następujących wymogów:

 

Poniżej udostępniamy wnioski o odroczenie płatności:

 

Procedura postępowania: