Szanowni Klienci
W związku z pandemią koronawirusa COVID-19, Kaszubski Bank Spółdzielczy wprowadza czasowe zmiany procesów związanych z obsługą Klientów.
Wprowadzona została możliwość składania dyspozycji obsługi produktów depozytowych i kredytowych za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu lub telefonicznie. Wprowadzono uproszczone zasady wnioskowania o nowy produkt kredytowy oraz czasowego obniżenia lub zawieszenia spłaty kredytu dla Klientów, którzy w związku z Pandemią utracili źródło dochodu lub których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu.
Wnioski mogą składać zarówno klienci indywidualni jak i klienci biznesowi.
Warunkiem skorzystania z odroczenia płatności jest spełnienie łącznie następujących wymogów:
- klient jest stroną jednej lub więcej umów,
- nie posiada przeterminowanych zobowiązań wobec Banku do dnia 19 marca 2020 roku,
- został dotknięty skutkami koronawirusa COVID-19 co tymczasowo uniemożliwia wykonywanie zobowiązań kredytowych wobec Banku,
- przedłoży uzasadnienie z wyjaśnieniem, dlaczego pandemia ma negatywny wpływ na wysokość osiąganego dochodu i terminowe regulowanie rat kredytu.
Poniżej udostępniamy wnioski o odroczenie płatności:
Procedura postępowania:
- wypełnij wniosek,
- prześlij wypełniony wniosek wraz z uzasadnieniem dlaczego pandemia ma negatywny wpływ na wysokość osiąganego dochodu i terminowe regulowanie rat kredytu na adres mailowy zapytanie@bank-kaszubski.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej Banku w zakładce KONTAKT,
- zadzwoń pod numer telefonu 58 677 24 35 i połącz się z wybraną placówką,
- Bank skontaktuje się z Tobą w celu realizacji wniosku niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 5 dni roboczych od jego złożenia.