Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej

Zgadzam się!
Zgadzam się!
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search
Treść Menu ogólne Stopka

Banki Spółdzielcze SGB po raz szósty w wyzwaniu sportowym „RakReaton”

Kolejny raz we wrześniu wspólnie z innymi firmami z całej Polski bierzemy udział w RakReatonie. Wszystko po to, by zbierać kilometry dla dzieci i nastolatków, które chorują onkologicznie. Pomaganie przez aktywność w SGB to coś, co robimy doskonale. Jesteśmy pewni, że również w tym roku uda nam się osiągnąć cel!

Chcemy przez cały wrzesień zebrać 1,2 miliona kilometrów. Aktywności, które liczą się do wyzwania, to spacery, bieg, jazda na rowerze, a nawet pływanie! Jeśli uda nam się osiągnąć cel, partnerzy wyzwania – Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej, Grupa Impel oraz Banki Spółdzielcze SGB – przekażą Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową 120 tysięcy złotych na leczenie dzieci.

W SGB rusza nas pomaganie

Hasło przewodnie wyzwania znakomicie oddaje to jak działamy. Tylko w minionej edycji Wyzwania Sportowego SGB – naszego zrzeszeniowego wydarzenia – udział wzięło ponad 9 tysięcy osób. Dzięki temu w Bankach Spółdzielczych SGB wsparliśmy do tej pory kilkadziesiąt organizacji, którym przekazaliśmy nagrody związane ze sportem. To m. in. stoły do ping-ponga, bramki, kosze, piłki, kaski rowerowe i sprzęt do ćwiczeń. Zachęcamy do aktywnego pomagania nie tylko współpracowników, ale też sympatyków Zrzeszenia SGB, naszych znajomych i rodziny.

Bądźmy Onkoczujni

Wrzesień to miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych. Jednym z działań, które od samego początku prowadzi organizator kampanii – Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową jest przypominanie o tym, jak ważna jest onkoczujność rodziców, opiekunów i lekarzy. W tym roku „Bądźmy Onkoczujni” to hasło przewodnie kampanii. Celem inicjatywy jest uświadomienie, że wykrycie nowotworu we wczesnym stadium znacznie zwiększa szansę skutecznego leczenia – stąd dewiza akcji: „Lepiej zbadać dziecko o dziesięć razy za dużo, niż o raz za mało”.

W Polsce rocznie diagnozuje się 1 200 nowotworów u dzieci. 1 200 rodzin staje przed niezwykle trudnym czasem, pełnym niepewności, strachu i wyzwań. Dzięki kampanii wsparcie finansowe, pozwoli fundacji zapewniać podopiecznym i ich rodzinom nieustanne, wszechstronne wsparcie, w tym psychologiczne.

Dołącz do nas i rusz się w słusznym celu

W tym roku organizatorzy liczą kilometry w aplikacji Move4Kids, która zbiera dane z Apple Health i Google Fit. O tym jak dołączyć do wyzwania w RakReatonie można dowiedzieć się na stronie https://naratunek.org/rakreaton.