linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search
Treść Menu ogólne Stopka

Banki Spółdzielcze SGB po raz szósty w wyzwaniu sportowym „RakReaton”

Kolejny raz we wrześniu wspólnie z innymi firmami z całej Polski bierzemy udział w RakReatonie. Wszystko po to, by zbierać kilometry dla dzieci i nastolatków, które chorują onkologicznie. Pomaganie przez aktywność w SGB to coś, co robimy doskonale. Jesteśmy pewni, że również w tym roku uda nam się osiągnąć cel!

Chcemy przez cały wrzesień zebrać 1,2 miliona kilometrów. Aktywności, które liczą się do wyzwania, to spacery, bieg, jazda na rowerze, a nawet pływanie! Jeśli uda nam się osiągnąć cel, partnerzy wyzwania – Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej, Grupa Impel oraz Banki Spółdzielcze SGB – przekażą Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową 120 tysięcy złotych na leczenie dzieci.

W SGB rusza nas pomaganie

Hasło przewodnie wyzwania znakomicie oddaje to jak działamy. Tylko w minionej edycji Wyzwania Sportowego SGB – naszego zrzeszeniowego wydarzenia – udział wzięło ponad 9 tysięcy osób. Dzięki temu w Bankach Spółdzielczych SGB wsparliśmy do tej pory kilkadziesiąt organizacji, którym przekazaliśmy nagrody związane ze sportem. To m. in. stoły do ping-ponga, bramki, kosze, piłki, kaski rowerowe i sprzęt do ćwiczeń. Zachęcamy do aktywnego pomagania nie tylko współpracowników, ale też sympatyków Zrzeszenia SGB, naszych znajomych i rodziny.

Bądźmy Onkoczujni

Wrzesień to miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych. Jednym z działań, które od samego początku prowadzi organizator kampanii – Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową jest przypominanie o tym, jak ważna jest onkoczujność rodziców, opiekunów i lekarzy. W tym roku „Bądźmy Onkoczujni” to hasło przewodnie kampanii. Celem inicjatywy jest uświadomienie, że wykrycie nowotworu we wczesnym stadium znacznie zwiększa szansę skutecznego leczenia – stąd dewiza akcji: „Lepiej zbadać dziecko o dziesięć razy za dużo, niż o raz za mało”.

W Polsce rocznie diagnozuje się 1 200 nowotworów u dzieci. 1 200 rodzin staje przed niezwykle trudnym czasem, pełnym niepewności, strachu i wyzwań. Dzięki kampanii wsparcie finansowe, pozwoli fundacji zapewniać podopiecznym i ich rodzinom nieustanne, wszechstronne wsparcie, w tym psychologiczne.

Dołącz do nas i rusz się w słusznym celu

W tym roku organizatorzy liczą kilometry w aplikacji Move4Kids, która zbiera dane z Apple Health i Google Fit. O tym jak dołączyć do wyzwania w RakReatonie można dowiedzieć się na stronie https://naratunek.org/rakreaton.