Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej

Zgadzam się!
Zgadzam się!
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

3D Secure - Kaszubski Bank Spółdzielczy

3D Secure

3D Secure

Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.

Jak działa usługa 3D Secure?

Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, zostaniesz poproszony o dodatkowe potwierdzenie transakcji hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub hasłem stałym – w zależności od rodzaju karty płatniczej, którą się posługujesz.

Od 31 października 2020 r. płatność  kartą debetową możesz potwierdzić  w aplikacji SGB Mobile (klient indywidualny) lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kod SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w banku.

Pamiętaj, że jeśli nie wybierzesz jednej z wskazanych metod potwierdzania transakcji, po 31 października br. Twoje płatności w internecie z 3D Secure nie będą mogły zostać realizowane.

Aktywacja usługi 3D Secure

Obecnie usługa 3D Secure działa od momentu aktywacji karty debetowej – nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych czynności w celu aktywacji tej usługi.

Jeśli korzystasz z karty kredytowej, przedpłaconej lub charge, zanim dokonasz pierwszej płatności zabezpieczonej usługą 3D Secure musisz jednorazowo zarejestrować kartę oraz nadać hasło stałe.

Karty obsługiwane w usłudze 3D  Secure

Karty debetowe – do 30 października 2020 r. transakcje potwierdzane są hasłem 3D Secure (kodem SMS); nie jest wymagana jednorazowa rejestracja tych kart w usłudze 3D Secure:

Karty kredytowe, chargé i przedpłacone – transakcje potwierdzane są hasłem stałym; wymagana jest jednorazowa rejestracja tych kart w usłudze 3D Secure:

 

W przypadku trudności z rejestracją lub chcesz odblokować usługę 3D Secure zadzwoń na infolinię:

800 888 888 lub 61 647 28 46 (z telefonów komórkowych i z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora).

Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

 

System posiada certyfikację organizacji płatniczych Visa International oraz MasterCard International.

_____________________________________________________________________________________________________________________

 Aktywacja potwierdzania płatności 3D Secure w SGB Mobile

Od 19 października 2020 r. możesz aktywować potwierdzanie płatności w SGB Mobile:

W ten sam sposób możesz w każdej chwili wyłączyć usługę 3D Secure.

 

Jeśli nie jesteś zalogowany do aplikacji:

Jeśli jesteś zalogowany do aplikacji:

Beneficjenci subwencji finansowej PFR Tarcza 1.0

Przypominamy, iż Klienci którzy otrzymali ostateczną decyzję z PFR odnośnie umorzenia subwencji (nie dotyczy umorzeń całkowitych), mają obowiązek zapewnienia środków na spłatę raty kapitałowej na rachunek i w terminie wskazanym w harmonogramie spłat dostępnym w Internet Banking.